Thursday 27 September 2012

LATIHAN...

Masa yang Allah swt amanahkan kepada kita sepatutnya kita manfaatkan sebaiknya. Perkara yang menjadi kebiasaan kita seperti melepak dikedai kopi, berborak kosong, main game di komputer, main FB berjam-jam dsb sepatutnya dielakkan. Macammana nak isi masa kita? sebenarnya kita memerlukan perancangan masa yang baik. Masa kita untuk diri sendiri, untuk keluarga, untuk masyarakat dan untuk amal ibadat kita.

HERBALIFE hanya memerlukan orang yang mampu memberi sedikit masa berfikir, belajar dan bertindak. Program latihan yang sesuai dengan masa dan tempat kita berada merupakan suatu kesempatan yang baik untuk kita terus berada dalam HERBALIFE dan terus maju bersamanya.

Setahun kita mempunyai 365 hari dan kita hanya memerlukan 20 hari sahaja untuk latihan dalam HERBALIFE mencakupi HOM, STS, ZERO2HERO,CPL, SPECTACULAR, EXTRAVAGANZA, UNIVERSITI HERBALIFE dan PERCUTIAN yang ditawarkan oleh syarikat. Hanya 20 hari!! dalam setahun!!



Ramai yang nak berjaya tapi x nak belajar dari orang yang dah berjaya. Ramai yang nak kaya tapi masih ingin belajar dari orang yang miskin. Macammana nak terus maju kalau kita x nak memberi sedikit masa kita belajar tentang Plan Asas HERBALIFE, Produk HERBALIFE dan Plan perniagaan HERBALIFE. Keluarlah dari zon merasakan diri dah pandai itu ini, zon x dak masa dan zon yang negatif.

Datang ke program latihan HERBALIFE, anda pasti berjaya mendaki kejayaan yang telah dicapai oleh usahawan HERBALIFE yang lalu.

No comments:

Post a Comment