Sunday 30 September 2012

KERJA SAMBILAN GAJI SEPENUH MASA

Assalamualaikum..salam sejahtera..

Kedudukan kewangan kita kadangkala menyebabkan kita sering rasa tersesak atau tersedak membuatkan kadang-kadang kita terfikir macamana nak menambah pendapatan sampingan atau side income. Hutang kereta, hutang rumah, hutang kad kredit dan sebagainya menyebabkan kita tidak dapat menikmati kehidupan macam orang lain kerana dibebankan dengan hutang piutang yang memakan masa kadangkala melebihi 20 tahun untuk menyelesaikannya.

Setuju atau tidak itulah realitinya. Pengalaman saya sendiri berada dalam keadaan berhutang menyebabkan rasa tidak selesa, rasa gundah dan seringkali terfikir apa akan jadi 'andai aku mati disaat hutang aku berlambak-lambak'.

Sampai masanya saya berusaha membebaskan diri saya dari hutang. Tidak semudah yang dirancangkan tetapi tidak susah andai sentiasa berusaha, sentiasa berdoa dan sentiasa belajar untuk menjadi berjaya dari orang yang telah berjaya.
 
 Saya ingin mencari orang yang ingin berubah, dinamik, sukakan cabaran dan tidak mudah putus asa. Anda boleh menjadi rakan kongsi saya dalam perniagaan ini.


No comments:

Post a Comment